dijous, 13 de març del 2014

Necessitem creure en les xarxes (en tots els sentits)

Vull compartir aquest text que publica Comunicatur, perquè en aquest moment hi ha algunes empreses que estan treballant en projectes en xarxa i encara fa falta fer molta pedagogia sobre el tema.


Tota la filosofia que s'ha alimentat en els últims any a l'entorn de les xarxes socials no és res més que la revisió i actualització del que tota la vida s'havia fet en les relacions personals. És més fàcil trobar feina a través d'algú que et coneix que si aterres de no se sap on; és més fàcil trobar suports si dones la teva opinió que si no la dones, etc. El que abans fèiem en petits grups, les xarxes socials ho extrapol·len a l'àmbit global. Però és cert que les xarxes comencen pel que tenim més a prop.

Hi ha empreses que, per la seva idiosincràssia podrien promoure marca conjunta, una marca asociada a qualitat que els retornaria alguns clients a curt termini; que, a mig termini, potser els permetria incrementar, discretament les vendes però que les associaria a una determinada manera de treballar i generaria confiança… Això és molt més fàcil aconseguir-ho amb un treball en xarxa  (que no necessàriament vol dir a través d'Internet), amb la promoció dels denominadors comuns de cada marca, guanyant visibilitat de mica en mica i sobretot mantenint la guàrdia, però abans ens ho hem de creure tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada